Τρίτη 17 Μαΐου 2016

ΕΠΙΣΤΟΛΗ Φ.Αλεξόπουλου Προς Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Αγίας Παρασκευής

 
 
 ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Αγίας Παρασκευής
Κ. Γεράσιμο Βλάχο
 
Αγαπητέ κ. Πρόεδρε
Με μεγάλη προσοχή παρακολουθώ τις τελευταίες  «τρέχουσες εξελίξεις» ,   που έχουν σχέση με το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας και ειλικρινά οφείλω να σας καταθέσω,  την ανησυχία μου ως ενεργού Δημότη  του Δήμου Αγίας Παρασκευής  .
 Δεν σας κρύβω ότι,  ειλικρινά  με λυπούν τέτοια  γεγονότα,   όπως,  η μη απαρτία του Δημοτικού Συμβουλίου που σημειώθηκε κατά την τελευταία προγραμματισμένη συνεδρίαση του Δ.Σ καθώς και η ανταλλαγή επιστολών μεταξύ των δημοτικών παρατάξεων για έναρξη «πολιτικής  ειλικρίνειας »  .
Κ. Πρόεδρε
Γνωρίζετε τον κανονισμό λειτουργίας του Δ.Σ καλύτερα από τον καθένα μας και πιστεύω ότι είναι ένα «φοβερό όπλο» στα χέρια σας που θα πρέπει άμεσα να αρχίζετε να εφαρμόζετε ώστε να διαφυλάξετε το κύρος του Υψίστου πολιτικού οργάνου της Πόλης μας και της τοπικής διοίκησης .
Γνωρίζετε άλλωστε ότι στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο της περιόδου 2011 – 2014 του οποίου μέλος ήμουν και εγώ, ότι  ήμουν τυπικότατος στην ώρα μου καθώς και καθόμουν μέχρι και την «πρωινές  ώρες »  που τελείωναν οι συνεδριάσεις .
Πιστός όπως πάντα, στην εντολή που είχα πάρει από τους συνδημότες μου μέχρι και την τελευταία συνεδρίαση .
  Κ. Πρόεδρε
Θα ήθελα να πιστεύω ότι η Δημοτική Αρχή ( της οποίας μέλος είστε και εσείς) είναι απλά μια «συνέχεια»  του Δήμου μας που προέκυψε ύστερα από νόμιμες δημοκρατικές διαδικασίες του εκλογικού σώματος και  ότι με αυτόν τον βαθμό εντολής θα πρέπει να υπηρετήσετε την κοινωνία  .
Είναι λάθος λοιπόν,  να διαβουλεύεστε ως Πρόεδρος του Δ.Σ , τις ώρες λειτουργίες του Δημοτικού Συμβουλίου η την Ημέρα λειτουργίας του  . Όποιος κ. Πρόεδρε δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα καθήκοντα του ας παραιτηθεί .
«Εκπτώσεις» στην  προσφορά των αιρετών  στα κοινά μην κάνετε .
Γνωρίζω πως είμαι δυσάρεστος για αυτή την άποψη μου σε «μερικούς» ,  όμως θα ήθελα να  επισημάνω ( προς κάθε κατεύθυνση)   ότι το Δημοτικό Συμβούλιο της Πόλης είναι το ανώτατο όργανο της τοπικής διοίκησης και έτσι θα πρέπει να αντιμετωπίζετε από εμάς τους αιρετούς: με σοβαρότητα και υπευθυνότητα .
 
Με εκτίμηση στο Πρόσωπο σας και στο έργο σας
Φωτης Ν. Αλεξόπουλος
Πρ. Δημοτικός Σύμβουλος Αγίας Παρασκευής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου